poniedziałek, 28 lutego 2011

Dorwać Mistrza Manna

Historia i marzenia pewnego Rockmena, który został saksofonistą. Właściwie to nie pewnego tylko bardzo znanego dziennikarza muzycznego - Wojciecha Manna. Książka została wydana już dość dawno, ale akurat wczoraj można było się spotkać z autorem i dwoma dodatkowymi znanymi postaciami sceny muzycznej.
Spotkanie było bardzo wesołe i chciało by się aby trwało w nieskończoność. Opowieści Pana Wojciecha o pracy w Ameryce, o powrocie do Polski, no i o pracy w radiu były niesamowitą historią doświadczeń najbardziej znanego dziennikarza muzycznego.
Podczas spotkania można było usłyszeć najbardziej znane i lubiana kawałki z zachodu wykonane przez Grzegorza Turnaua i Wojciecha Waglewskiego, wyjątkowym wydarzeniem było wykonanie piosenki z udziałem Wojciecha Manna z repertuaru Marka Grechuty, które zakończyło się sukcesem.
Całego spotkania nawet nie trzeba było prowadzić, trzech panów poradziło sobie bez najmniejszych problemów.
Podczas spotkania Panu Wojciechowi została wręczona zaległa statuetka MediaTora oraz specjalnie przygotowana duża, złota karta mikrofonowa.

Książka po raz pierwszy wpadła mi w ręce w okresie świat Bożego Narodzenia, chciałem ją kupić na prezent pod choinkę tacie, ale nie wiedziałem czy przełknie taka dawkę wiedzy muzycznej. Po niespełna miesiącu sam kopiłem książkę i rozpocząłem czytać, niestety poznanie książki przerwała sesja.
Spotkanie zmotywowało mnie do szybszego powrotu i przeczytania książki, w której dodatkowo mam dedykacje autora. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.












Brak komentarzy: