wtorek, 20 kwietnia 2010

Warszawa uczciła pamięć ofiar...

Kiedy tylko podano termin uroczystości żałobnych i pogrzebowych osób które zginęły tragicznie 10 kwietnia w Smoleńsku, stwierdziłem ze muszę tam być i zachować te chwile na zdjęciach. Postanowiłem zdobyć akredytacje na uroczystości w Warszawie i w Krakowie, i się udało zdobyć. W piątkowy poranek wybrałem się do Warszawy, gdzie zobaczyłem ile naprawdę ludzi chce oddać cześć tragiczne zmarłemu Prezydentowi. Były to niesamowite tłumy na Krakowskim Przedmieściu.
Na następny dzień odbywały się uroczystości na placu Piłsudskiego, które jako jeden z akredytowanych fotoreporterów (może i bez POOLa) udało mi się utrwalić.
W czasie pobytu w Centrum Prasowym poznałem wielu wspaniałych ludzi (także z mediów studenckich), i zobaczyłem jak naprawdę pracuje zawodowa prasa, chcąca przekazać jak najszybciej informacje.
Przyznam szczerze że zacząłem się zastanawiać nad podyplomowym dziennikarstwem.
W sobotni wieczór wracałem do Krakowa, gdzie na następny dzień miała odbyć się dalsza część uroczystości.
Zdjęcia z Warszawy poniżej, Kraków wkrótce.













































Brak komentarzy: