środa, 14 kwietnia 2010

Tragedia 10 kwietnia

To miał być mój dzień, dzień moich 24 urodzin. Obudził mnie rano przed 10 telefon, w słuchawce usłyszałem tylko informacje "Spadł samolot Prezydencki, wszyscy zginęli". Ta informacja wydawała mi się nieprawdopodobna jednak stała się bolesną rzeczywistością po sprawdzeniu wszystkich serwisów informacyjnych. Katastrofa samolotu Prezydenckiego pod Smoleńskiem wprowadziła w smutek i w niedowierzanie że takie coś mogło mieć miejsce na Świecie.
Wszyscy którzy lecieli do Katynia reprezentowali nasz Naród, który jest często skłócony i naśmiewający się ze swoich wybrańców. I pomimo różnic panujących w ich poglądach, pragnęli razem uczcić tych którzy zostali brutalnie zamordowani przed 70 laty w lesie Katyńskim. Jednak podzielili ich los ginąc w katastrofie samolotu.
Każdemu kto zginął w tej katastrofie należy się pamięć i cześć, niezależnie jakie miał poglądy bo ginąc wszyscy byli równi. Stworzyli kolejny tragiczny wpis na kartach Polskiej historii.
Prezydent wraz z z małżonką jako urzędująca głowa państwa Polskiego zasługuje na pochówek w godnym miejscu - tam gdzie inni wielcy mężowie Narodu Polskiego, w kryptach Katedry na Wzgórzu Wawelskim. Nikt nie ma prawa im odmówić tego przywileju, bo to tragicznie zmarły urzędujący Prezydent Państwa Polskiego.
W tych dniach zrobiłem kilkanaście zdjęć aby zachować jak w ludziach tworzyła się najnowsza historia Polski.
Kilka zdjęć poniżej.
W najbliższych dniach wybieram się do Warszawy, aby brać udział w uroczystościach pogrzebowych i wykonać zdjęcia tych że uroczystości. Czeka mnie też, jak i cały KSAF udział w uroczystościach niedzielnych, pogrzebu Prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz Marii Kaczyńskiej na Wawelu.




















Brak komentarzy: